Fjällen!!

Både jätteglad och asdeppig nuu!
Asglad: Jag har velat åka till fjällen typ helaa året nu och när jag var med Lovisa idag så frågade dom mej, helt random, om jag ville åka med dom till fjällen på sportlovet!? Sa såklart ja, så jävla nice ju? Har inte åkt skidor sen jag var sex!
Asdeppig: Ska ju med ridklubben till Göteborg Horse Show under torsdagen på sportlovet. Det är alltid roligaste dagen på året så ska ju bli hur kuul som helst.
V fixade de så bra att jag skulle komma hem på Onsdagen och då lätt hinna till Göteborg Horse Show, men sen råkade Lovisas morsa boka fel tåg (ett tåg man inte kan boka om) så jag kommer hem på Torsdagen och missar typ två timmar på Göteborg Horse Show? Det suuuuuger!!! Sett fram emot det hur länge som helst jue och så missar man början?
Aja, finns ju inget man kan göra åt det...
Idag har jag då alltså varit hos Lovisa och chillat järnet, typ. Vi körde Sing Star, hahah, jag sööög!! Kunde inga texter, förutom Coldplay låtarna då! ^^
Nu sitter jag och har as ont i huvudet? Har precis bakat kladdkaka, hahah, tjocka jag? Nöördar iallafall Coldplay, som vanligt. Känner mig lite missnöjd över att jag inte har ridit denna helgen. Känns verkligen inte bra alls, måste ju verkligen visa att jag e seriös? Ska absolut bättra mig.
Känns skitkonstigt att det är skola imorrn? Hahah, eftersom jag var sjuk förra veckan så har jag helt tappat greppet om vad det är för dag. Jag har både idag och igår vaknat kl 7, kastat mig upp ur sängen och sprungit runt lite, panikattack för att jag inte skulle hinna göra mig iordning innan skolan.
Föörlåt för typ askort inlägg igår och megalångt idag!
Vet inte varför det blev så men var uppe och tittade på Sherlock Holmes igår, hahah, det var faktiskt riktigt bra?
Är även jätteledsen över att jag fortfarande inte har fixat header/design men jag har helt enkelt inte orkat, lata jag, ska försöka fixa så fort jag kan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0