Förlåt

Förlåt för jättedålig uppdatering!
Jag vet, jag suger men utan kamera eller nåt sånt så e det jobbigt att hålla igån, särskilt när man jämt är så trött.
Är rädd att bloggen inte startar upp riktigt förrän till sommaren... heheh, sjukt långt dit jag vet, men det kommer gå fort. Kan ju typ träna lite på att hålla igång fram tills dess, eller hur?
I Tordsags var jag verkligen hur trött som helst, nicka till typ 200gånger i bussen hem, heheh! ;) Sen drog jag iallafall till ridklubben och fick rida Bruno. -.-' Lataste hästen som finns typ och jag får han när jag är mega trött? Men det gick ändå väldigt bra, supernöjd faktiskt! ^^
Igår så var det bara hem och sova, heheh, jag tyckte att jag förtjänade det! xd
Nu har jag kommit hem från träning, det var helt okej idag.
Nejmen nu måste jag ta och duscha och bli lite fräsch, hahah, bloggar mer om kvällens planer senare så vi hörs, puss! <3

Ni kan njuta lite av världens bästa band sålänge! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0