Sjuk... igen...

Japp, nu var jag sjuk igen... *suck* Kom hem igår efter skolan och mådde bara skit!
Idag har jag varit hemma och jag tror att jag mår tillräckligt bra för att åka imorgon! :D
Det är verkligen hur många som helst sjuka på min skola, igår så var det 20 av 28 sjuka i min kompis klass, helt sjukt verkligen och att man kunde märka så tydligt att det var så tomt i skolan. :O
Detta gör ju tyvärr så att det inte riktigt finns något att blogga om känns det som då jag just nu bara vill gå och lägga mig igen för mitt huvud typ snart sprängs!?
Fjällen imorgon med Lovisa! <3 Tyvärr så blir det troligtvis ingen bloggning förrän tidigast på Fredag.... :'(
Bloggar när jag kommer hem igen, ses, puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0