Sjuuuk!!

Förlåt att jag inte blogga igår!
Jag var sjuk igår, fick åka hem från skolan efter andra lektionen och orkade inte släpa mig till datan för att blogga, sorry babes!!
Idag stannade jag hemma från skolan då och slappade i soffan, astråkigt ju.
Sitter iallafall just nu och nördar Colplay igen och chattar med bästa Isabelle, saknar henne, inte träffats sen i somras jue!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, händer ju inte precis mer saker när man ligger hemma i soffan? Kommer iallafall tillbax till skolan redan imorrn.


Bjuder på ännu ett filmtips idag!
Fight Club är helt klart en av mina favortifilmer.
Jag förväntade mig en seg action film men blev väldigt förvånad.
Edward Norton spelar en man med ett tråkigt, väldigt enformigt liv, men en dag träffar han Tyler (Brad Pitt) och allt förändras.
Tillsammans startar dom Fight Club som snabbt blir populärt.
Vet inte om jag kan avslöja så mycket mer än att den är helt otroligt spännande.
Även Helena Bonham Carter har en ganska stor roll i filmen. Visst är den kvinnan med överallt? En helt fantastisk skådespelare.
Aja, nu måste jag duscha, känner mig otroligt ofräsch, taggar för skolan imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0