Skyller på bröderna!

Jag vet att jag sa att jag skulle blogga mer igår men bröderna lät mig inte ha datorn!
Igår blev det iallafall inte så mycket mer, slappade i soffan och tittade på Sherlock Holmes. Måste säga att förra avsnittet var otroligt mycket bättre.
Sen somnade jag inte förrän tre igår, heheh, så jag vaknade ganska sent imorse och skulle hinna med ett avsnitt av Supernatural, som jag lovat Johan, och äta och sen dra och rida. <3
Tjockisponnyn var ganska duktig idag faktiskt *stolt* och det var inte särskilt kallt även om jag inte har någon jacka! :D Blev tyvärr inga bilder, men det blir det nästa gång.
Nu sitter jag och chattar med världens bästa Lovisa, vi planerar för fjällen, inte alls långt kvar ju, så nice.
Kvällens planer blir att ta igen på massa serier, hamnat efter på typ alla, som How I met your mother, The big bang theori och framför allt The vampire diaries och Supernatural (dock bara på säsong 2 på Supernatural heheh, vilket ärligt bara gör det mindre stressande)
Sen blir det nog plugga... *suck* Vill verkligen inte, men vad ska man göra åt det? Har Spanska prov på Tisdag, inte särskilt romantiskt tycker jag, men kanske, kanske, kanske så har vi Alla hjärtans dag firandet under Spanska lektionen så vi slipper provet! :D Iallafall tills på Tisdagen.
Nu ska jag iallafall titta på The Vampire Diaries innan jag måste plugga så puss på er! <3
Ian Somerhalder är ju typ världens snyggaste? Fast på bilden är nog Paul Wesley snyggare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0