Taggar skola!!

Nejmen gud va dålig jag är som seriöst aldrig uppdaterar ... :( Men nu blir det stor uppdatering, hahah!
Fjällen ägde! Jag var alltså i Duved med min.... kind of best friend? :) Åkte upp förra fredagen då jag var sjuk och typ mådde skit hela vägen (tolv timmar dåe assså) och sen på Lördagen var det dags att börja åka. Jag mådde fortfarande illa men vi åkte i små gratis, barnbackar så det var rätt chill, hahah! ^^,
Söndagen, Måndagen och Tisdagen åkte vi nästan i samma backe hela tiden, vi trodde nämligen att den var blå och inte så farlig med sista dan får vi reda på att det var en röd backe. Så med andra ord så äger jag på skidor, hahah, noot! ^^
Onsdagen åkte vi till badhus och sen till Lovisas morsas kompisar i .... ehm, kommer inte ihåg, hahah! xd Sen taggade vi för att åka tåg hem (otroligt skönt jämfört med bilen).
På Torsdagen så blev det typ ingen frukost eftersom det typ inte fanns nånting attt köpa på tåget?
Sedan blev det att bara chilla järnet med Semlon på Göteborg Horse Show.
Under helgen har jag mest bara ridit och läst Cirkeln. Har provat att hoppa lite med Ceasar också men bloggar mer om det imorrn! :)
Nu måste jag verkligen gå och duscha, skola imorrn, jue? ;)
PS: Cirkeln var en lite smått överdriven men gryym bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0