Vem är jaag?

Heheh, kom på att jag kanske ska berätta lite om mejj själv? xd
Många av er vet ju ingenting om vem jag är så jag får lägga ut lite mer inlägg om just det.
Eftersom jag tycker att det bara skulle kännas konstigt att babbla på om mejj själv så tänkte jag försöka, iallafall till att börja med, att lägga ut det på andra sätt.
Jag tänkte börja med ett typ "bilddagboken" test, hahah! ;)
Hahah, drar på med frågor nu! xd


Vad heter du? Vet inte om jag vill säga det på bloggen ännu ...
Födelsedatum? 29 April
Har du egen data? Nejj, inte än men ska skaffa ;)
Vem är din/dina bästa kompisar? Selma! <3 Skulle jag tro, hahah men har många andra finisar oxå! <3
Har du något husdjur? Ehm, ja fågel och fiskar, hehe xd
Favoritfärg? Ingen aning O.o
Turnummer? Ingen aning, men har 13 på planen ^^
Vad älskar du mest? Jadu, det beror ju på vad vi snackar om, hahah xd
Intressen? Fotboll och ridning <3
Favoritband? Coldplay <33 och Blink-182 <3
Favoritlåt? Hmm, The Scientist, Fix You, Yellow eller There is ^^
Hur ser din drömkille ut? Hmm... vet faktiskt inte O.o
Beskriv ditt hår: Typ råttfärgat (för tillfället), mellanlångt och jobbigt! *suck*
Har du några piercingar/tatueringar? Om hål i öronen räknas? xd
Vart skulle du vilja bo, om du fick välja? Varför skulle inte jag få välja? :O Nämen ingen aning, ändrar mej ofta!
Bor du i lägenhet eller villa? Lägenhet -.-'
Vilken färg är snyggast på kläder? Beror på hur man ser ut ;)
Vad har du på dig? Träningskläder, heheh xd
Har du något i håret just nu? Toffs och pannband xP
Hur mår du just nu? Helt ok :)
Hur brukar du annars må? Helt ok ;)
Vad heter din pappa? Nisse xd
Har du några syskon? Japp, Johan och Erik <3
Äter du ofta godis? Heheheh, jaaaaaa! ^^
Vad är ditt favorit tv-program? Hmm, How I met your mother <3
Hatar du någon just nu? Aoo ....
Saknar du någon just nu? Jaaaa! :(<3
Är du allergisk mot något? Hahah, jaa, som jag skrev om! <3 Även Hallonsoda och plåster! xd
Är du kär? Japp! ^^
Isåfall i vem? Hahah, sägs inte! :/
Vad är din civilstatus? Singel :/
Vad har du för sexuell läggning? Hetero
Är du homofob? No ;)
Använder du nagellack? Beror på hur långa naglar jag har ^^ (skiftar väldigt mycket)
Hur lång är du? 162 ^^
Är du nöjd med dig själv? Njaa
Vad är klockan just nu? 21:15
Är det jobbigt att svara på frågor? Hahah, jaa, ärligt talat! xd
Vad lyssnar du på just nu? Brothers and sisters - Coldplay <3
Vad har du för ögonfärg? Gröna :)
Vill du tatuera dig? Hmm, inte den närmsta tiden men kanske sen! :P
Tycker du om popcorn? Njee, inte särskilt gott :/
Favoritläsk? Fanta exotic (L)
Favoritmat? Lövbiff (L)<33
Filar du napglarna? Japp ^^
Har du fräknar? Nep
Har du posters på dina väggar? Nope ;)
Vilket är ditt favoritämne? Hahah, sexualkunskap eller nåt! xd
Vilket ämne hatar du? Slöjd!!! Värsta som finns!!!
Vilket ämne har du bäst betyg i? Ingen aning, skulle gissa typ engelska?
Vilket ämne har du sämst betyg i? Slöjd
Vilka affärer handlar du oftast i? Venneh men gillar Billa Bong mest!
Favoritbok? Frost eller Feber ^^
Favoritfilm? The hangover, Black Swan, Inception och Fight Club ^^ (127 hours o The fourth kind e bra med)
Skulle du kunna tänka dig att ha sex med någon i Blink-182? HAHAH, random med favvobandet men nej fan!
Vad ska du göra sen? Duscha ^^
Hur ofta sitter du vid datan? Beror på ^^ För tillfället, MYCKET!! O.o
Vilken skådespelare är hetast? Ian Somerhalder, Skandar Keynes eller Channing Tatum <3
Vill du ha barn? Nää ...
Använder du deoderant? Ehh, jaa??
Är du beroende av nånting? Heheh, typ sockerberoende :S :P
Favoritbil? Vill ha porsche eller ferrari ^^
Är du rik eller fattig? Fattig :/
Favoritsport? Fotboll eller ridning! ;)
Är du rädd för att dö? Inte precis, just nu men vad ska man annars vara rädd för? O.o
Hahah, jaoo, de var ärligt talat ganska jobbigt men aja ;) Kommer mer (roligare inlägg, förhoppningsvis) om vem jag är :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0