Black Swan

Heeelllo everybody!
Idag var det ju skola igen först, vilket var precis som vanligt, förstår seriöst inte hur allt kan vara så fruktansvärt enformigt plötsligt? Börjat tröttna rejält på de nu.
Efter skolan så skulle iallafall Selma och Linda med mig hem men Selma kunde inte av någon anledning så det blev bara jag och Linda.
Vi bestämde oss för att titta på Black Swan igen eftersom att vi inte fatta riktigt första gången.
Otroligt bra och stark film, rekomenderas till 100%



Sorry för att jag är dålig på att uppdatera och för att det blir tråkiga inlägg.
Det är då för att kameran e typ kass? Ska försöka fixa allt så fort som möjligt.
Kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0